Nacházíte se na stránkách sociální služby: CHB Český Těšín.

Přechod na hlavní stránku Domov Jistoty.

Změna velikosti písma

Vyhledávání fulltext

Drobečková navigace

Úvod > Pro zájemce

Pro zájemce

Informace zájemcům o poskytnutí sociální služby v chráněném bydlení jsou předávány prostřednictvím osobních rozhovorů sociální pracovnice, která je pověřena jednáním se zájemci o službu. Jednání probíhají na základě vzájemné dohody v individuálně určených termínech.

Mezi další formy předávání informací patří forma písemná (dopisy, informační brožury), faxová, elektronická (e-mail: zdrazilova@djbohumin.cz, wita@djbohumin.cz nebo sekretariat@djbohumin.cz, webové stránky www.domovjistoty.cz.). Osobami pověřenými k jednání se zájemcem o službu jsou sociální pracovník, případně informace ráda poskytne i ředitelka organizace.

V případě, kdy se zájemce o poskytnutí služby dostaví v době, kdy není přítomen žádný z uvedených pracovníků, obdrží od pracovníků chráněného bydlení základní informace o poskytované službě, s kontakty na pověřeného pracovníka, informační brožury a žádost o poskytnutí sociální služby v chráněném bydlení.

Osobní rozhovor také zahrnuje:

  • prohlídku společných prostor, prohlídku katalogu, ve kterém jsou uloženy fotografie jednotlivých pokojů a dalších prostor, prohlídku zázemí pro personál, případně prohlídku pokoje (v případě, že je k dispozici volný pokoj),
  • předání informací o veřejném závazku zařízení a informační brožury „Soubor informací o poskytování sociální služby v chráněném bydlení“.

V případě, že naše nabídka je v souladu s očekáváním a představami zájemce, a tento spadá do cílové skupiny uživatelů chráněného bydlení, je možné podat písemnou žádost o poskytnutí služby sociální péče. Žádosti se podávají poštou nebo osobně na podatelně poskytovatele nebo v elektronické podobě mohou být doručeny na e-mailovou adresu: wita@djbohumin.cz, nebo zdrazilova@djbohumin.cz, nebo sekretariat@djbohumin.cz.

V případě, kdy nelze zájemci poskytnout sociální službu, o kterou žádá, poskytujeme bezplatné sociální poradenství, během něhož společně hledáme jinou vhodnou alternativu.

Aktualizace žádosti

Žadatel má povinnost každoročně svou žádost telefonicky, emailem či osobně aktualizovat tzn. potvrdit svůj zájem o službu.